2015. július 21., kedd

Viszlát...

Sziasztok :) Tudom,tudom, hónapok óta nem írtam ebbe a blogba, a bejegyzés címéből nem nehéz kitalálni, miért :( Sokszor köszöntem már el Tőletek, de úgy tűnik, ez most már végleges, vagy legalább 1 évre szól. Nagyon szívesen folytatnám, de nem lehet, mert 1 évre kimegyek külföldre cserediáknak, így nem lenne időm foglalkozni a bloggal. Igazából az elmúlt hónapokban  is azért nem adtam életjelet magamról, mert muszáj volt rákoncentrálnom a tanulásra, sajnálom, hogy nem szóltam :/ Félreértés ne essék, teljesen sínen van az életem, SŐT :) Annyi jó lehetőség jött mostanában, hogy választani sem tudok, csak ezek miatt sajnos el kell hagynom 1-2 dolgot, és továbblépni. Nem tudom, hogy lehet-e reménykedni a folytatásban, hogy 1 év múlva talán...tényleg nem tudom. Ez attól függ, hogy sikerül-e, amit tervezek akkorra, mikor visszajövök Belgiumból :) Nem fogok hosszú búcsúszövegeket írni...Hopsz, már megtettem? Bocsi :) Talán csak annyit, hogy ez volt az első blogom, imádtam csinálni, és a következőkben ITT tudtok elérni :) Zárásul annyit, hogy MINDENKIT IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOK :-*
                                    
*most jöttem rá, ez kereken a 40. poszt volt :DDD*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése